2012-02-20 / 18:57:26
1

Intervju med Vanessa

Univision News: Vilka likheter/olikheter finns det mellan dig och din “Journey 2″-karaktär, Kailani?

Vanessa Hudgens: Hon är väldigt nära sin pappa – De har en väldigt bra relation, vilket jag älskar. Jag har en nära relation till min familj också. I början är hon envis och fördomsfull och jag är lite mer öppen än vad hon är.

UN: Du lever praktiskt tagit ditt liv i ett flygplan. Vad ser du alltid till att packa ner varje gång?

VH: Min iPod. Jag behöver musik vart än jag är – det är definitivt viktigt. Min dagbok så jag kan skriva ner alla fantastiska saker som händer för att jag har ett väldigt dåligt minne. Jag är en packa-ner-och-gå tjej. Jag älskar äventyr, att utforska och jag är alltid öppen för okända platser så jag behöver inte mycket.

UN: Du har många fans i Latinamerika. Vad är din favoritminne därifrån?

VH: Jag tror att det är ifrån när jag besökte San Paulo; Det var den mest högljudda och galnaste showen jag någonsin har gjort [om High School Musical turnén]. Vi uppträdde för 75.000 människor och fansen skrek så högt att jag knappt kunde höra när jag själv sjöng. Det var fantastiskt. Det visade så mycket kärlek och stöd.

UN: Du har filippinska drag, men hur ofta tror människor att du är en latina?

VH: Ja, människor tror alltid det. De börjar prata spanska med mig och jag blir, ‘Uhhh…jag förstår inte!’ Men jag försöker lära mig lite spanska så att jag resa mer.

Källa: www.breakingfree.se


Postat av: Anonym

Hejsan vill du göra ett länkar byte med mig :) ?



MvH Taylorfever.blogg.se

2012-02-21 @ 14:08:13
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: