2012-01-11 / 16:32:34
0

"jag är inget barn men inte helt fullvuxen" - justin


Justin berättar för V Magazine att han inte är ett barn längre, men han medger att han inte är helt vuxen heller.

"Människor behöver veta att jag inte är ett barn längre. Men i slutet av dagen, jag är inte helt fullvuxen." Säger Justin.

"Jag är fortfarande lärande. Jag tänker inte försöka att anpassa mig till vad folk vill att jag ska vara, eller gå ut och börja festa, får folk folk att se mig med alkohol. Jag vill göra det i min egen takt."

"Jag vill inte börja sjunga om saker som sex, droger och svordomar,
" sade han. "Jag gillar kärlek, och kanske jag får mer i att älska när jag blir äldre. Men jag vill vara någon som är respekterad av alla."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: