2012-07-07 / 13:25:33
2

Justin Anländer Till Inspelningen Av "As Long As You Love Me"


Postat av: Merila

Hej på dig!
Jag tycker du är så duktig. Och jag älskar denna bloggen! Du är så duktig för du har uppdaterat på denna bloggen sen Februari 2010. Jag älskar denna bloggen mest och är ett stort fan av din blogg. Jag älskar JUSTIN BIEBER, han är min idol. Och Vanessa är min tjej idol. Och jag har alltid letat efter en blogg som din. TACK FÖR DU SKAPADE DENNA BLOGGEN!
Ps. jag vill gärna gästblogga på din blogg, ibland . Skulle bli så glad om jag fick

Svar: Gud vad glad jag blir;) Det känns så kul att veta att någon/några gillar det man gör, det värmer verkligen. Om jag behöver att någon ska gästblogga så vet jag att jag kan vända mig till dig. Ha det bäst !;)
foreverjustinvanessa.blogg.se

2012-07-07 @ 13:52:02
URL: http://merilaofsweden.devote.se
Postat av: Tilda

Åh så du lyssnar på dem? Gud vad kul :) Nu finns du bland våra länkar i alla fall. Och vi är två stycken så "ni" blir det haha :)

2012-07-07 @ 13:56:37
URL: http://screwsweden.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: