2012-10-30 / 23:44:45
0

Justin Är Rädd För Att Flyga

Förut talade man om "Bieber-fever". Nu skulle "Bieber-fear" kunna bli ett nytt ord.

Justin Bieber är vettskrämd varje gång han sitter på ett flyg – då han tänker planet ska krascha.

– Känns som att hjärtat ska explodera, säger han.

Tonårsstjärnan Justin Bieber har börjat uppleva ångestattacker eftersom han tänker att han riskerar sitt liv varje gång han är ombord ett flygplan, enligt sajten Contactmusic

– Nyligen började jag känna att jag inte tycker om att borda flygplan. Det skämmer mig. När jag får ångesten börjar hjärtat dunka och det känns som om det ska explodera, säger Justin Bieber.knkl

Konstiga ljud

Han skräms också av konstiga ljud under flygningarna:

– När jag hör ett märkligt ljud tänker jag "vad är det för konstigt ljud?". Folk säger att man har större chans att vara med om bilolyckor än att hamna i en flygolycka. Men de gör en flight per år. Jag sitter på plan hela tiden. Och hela tiden tänker jag "jag har ingen kontroll, om planet kraschar är jag död", säger han.

– Varje gång jag stiger ombord ett plan riskerar jag mitt liv, fortsätter


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: