2012-10-26 / 22:01:55
0

Vanessa - "Jag Är Inte Redo Att Bli Mamma"

På gårdagens engagemang för en bot Gala för Arthritis Foundation i Beverly Hills, konstaterade våren "Spring Breakers" stjärnan hur många ungdomar lever med juvenile arthritis.
"Jag älskar barn," Hudgens säger på röda mattan på Beverly Hilton Hotel. "Det faktum att de är lider av detta, det gör ont mig. Jag vill försöka hjälpa och hitta ett botemedel."


Men det är så långt som till 23-åriga har modersinstinkt har tagit henne. Tillfrågad om hon är redo att ha barn i hennes egen, skrattade Hudgens, "Nej, nej, nej, nej, nej, det är som fem nos! 

"Jag älskar barn och jag älskar valpar", tillade hon. "Det betyder inte att jag vill ha en."

Vad Hudgens inte vill är att komma tillbaka till sina rötter. "Ärligt talat, jag är typ av saknade musikaler", sade hon. "Jag är verkligen. Jag gick och såg Wicked häromdagen på Broadway. Jag är besatt. Det är mitt hem."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: