2013-01-22 / 12:18:06
0

Selena Gomez Pratar Om Vanessa

Pojkvänner kommer och går, men Selena Gomez har några väldigt speciella om än mycket kända vänner som hon kan luta sig till.

Taylor Swift, 23, och Vanessa Hudgens, 24, är några av hennes närmaste vänner och hon ger många komplimanger till båda när det gäller det stödet hon fått från dem.

“Det hjälpte att Taylor och Vanessa var äldre än mig”, säger hon till PEOPLE i samband med sin akustiska konsert i New York som var i förmån för UNICEFF. “De har lite mer erfarenhet än vad jag har, men samtidigt upplever vi exakt samma sak tillsammans”.

Hennes vänner är bara ett telefonsamtal bort och “det är bra att bara kunna ta upp telefonen och ringa och säga ‘Ugh, den här personen sa detta och det är irriterande’ och ha någon som verkligen förstår vad du går igenom”, tillägger Justin Biebers on-off flickvän. “Jag tror att det är det som vi främst har gemensamt. Jag bara gillar att ha människor i denna industri i mitt liv för det hjälper”.

Hon arbetade nyligen med Hudgens i “Spring Breakers”, en komedi som följer fyra college tjejer och den har premiär på bio i Mars. “Jag kände det som att jag vill vara henne”, säger Gomez om sin skådespelskollega. “Hon har varit en sådan fantastisk person och hon är fantastisk i ‘Spring Breakers’. Hon är en väldigt bra vän”.

Källa: breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: