2010-08-30 / 15:17:00
0

MILEY+JUSTIN=SANT?

New York, NY - Miley Cyrus har kallat det slutar med sin Aussie Hunk . Hon ställa siktet på ett nytt mål !

Miley Cyrus och Aussie skådespelaren Liam Hemsworth den i över ett år innan du ringer det avslutas. Cyrus har ingen främling till medierna , även vid de mogna gamla 17 års ålder. Hon har gjort en dramatisk förändring från käresta på hennes Hannah Montana visa henne sexigare bild idag. Cyrus har inte varit rädd för att trycka på kuvertet och behöver någon som kommer att göra samma sak - Hemsworth var inte den killen.

Uppbrottet kommer bara en dag efter nyheten bröt Justin Bieber och Kim Kardashian hade sällskap . Cyrus och Kardashian har en sak gemensamt - de ber rampljuset. Cyrus är bråttom att växa upp och behöver / vill ha all publicitet hon kan få. Det råder ingen tvekan om att Bieber är en magnet för uppmärksamhet i media och Cyrus har nollställd i den popstjärna.

" Jag har alltid beundrat Justin, "Cyrus berättade Weekly World News . " Han är så begåvad och han är bara bedårande . Av någon anledning har jag alltid trott att Justin och jag var tänkt att vara tillsammans. Jag följer mitt hjärta på den här. "

Vi hör ett besöksförbud inom en snar framtid .

Hur Cyrus planer på att utföra riva Bieber från Kardashian ? Vi vet inte exakt känner till och hon visade inte hennes plan. Låt oss vara ärliga , skulle Bieber vara en idiot att ge upp en stor sak med Kardashian . Men konstigare saker har hänt.

" Kim och jag är extremt lycklig, " Bieber berättade WWN . " Det är fantastiskt att få nyheter ute i det öppna och att bara kunna slappna av och njuta av livet . "

WWN frågade Bieber om Cyrus och hennes senaste utvecklingen.

" Miley är väldigt begåvad och det är olyckligt att höra om hennes upplösning. Hon kommer att bli bra . Som för mig, jag är en en -kvinna typ av kille . "

Jag hittade denna artikel för ett tag sen och ladda upp den på Engelska men nu översatte jag den visa Google;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: