2010-07-12 / 00:03:27
0

VAD SKULLE BELIBIERS GÖRA FÖR JUSTIN?

Justin Bieber's fans älskar honom. De älskar hans musik, hans hår och, ja, allting om den 16-åriga tonårs sensationen. Och hur mycket han än visar sin kärlek tillbaka till sina fans på scen, på Twitter och i intervjuer, så skulle tonårstjejerna som noterar varenda röresle han gör, gärna komma lite närmare honom.

MTV träffade Justin Bieber fans utanför hans show @ 1stBank Center i Broomfield, Colorado, för att få veta hur långt de skulle kunna gå för att träffa Popstjärnan. Svaren var överraskande varierade och detaljerade.

"Jag skulle kunna göra vad som helst. Jag skulle tackla någon för honom. Jag älskar den ungen." Sa ett fan. Och hennes vän tillade: "Jag skulle tackla hans livvakt"

Ett annat ungt fan sa: "Om jag var på första raden så skulle jag förmodligen gå upp på scen, och jag skulle inte bry mig om säkerhetsvakterna tog tag i mig."

Några tjejer var mer oskyldiga med deras planer på att träffa Bieber - "Jag skulle sprungit upp på scen och kysst honom" - och andra var mer kreativa - "Jag skulle göra en video med mig och ladda upp den på YouTube, typ, 5.0000 gånger" sa ett fan.

"Jag skulle bryta mitt ben! ... eller, jag vet inte," föreslog en tjej.

"Jag skulle göra vad som helst. Jag skulle kunna hoppa från den där byggnaden" - var en annan farlig idé.

"Jag funderade på att klättra upp på ridån och sen gå ner för att se honom", erkände en tjej, "men jag ville inte hamna i trubbel."

Hahha okej jag skulle göra allt som det stog där uppe;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: