2010-11-06 / 19:06:35
FILED UNDER:
0

VISSTE DU ATT...

... Vanessa tackade nej till att vara med i filmen prom night, för att kunna jobba med sin musik ?

... Vanessa spelade in sitt första soloalbum på knappt två månader ?

... Justin tycker om Berg och dalbana men han har sakt att han skriker som en tjej varje gång han åker det och gör honom sjuka ?

... Justin snarkar ? Eller det är iallfall vad Usher säger

...  Vanessa försöker vara en bra förebild för hennes syster Stella Hudgens ?

... Whatever will be, som är från Vanessas album är Vanessas motto ?

... Vanessas favorit barnprogram är svampbob

... Justin gör allting i sista minuten ?

... Justin gillar att säga när hans ska på toa ?

... Justin känner sej obekväm om han säger ett skämt och ingen skratar ?

... Vanessas favorit scen High School Musical 1 är den sista låten där alla sjunger med, låten heter "We're All In This Together" ?

... Justin inte gillar tjejer som röker ?

... Justin har döpt sin bil till Lisa, hans cykel till Holly, hans laptop till Wekma, hans hårtork till Jeremy och hans tandborste till Bob ?

... Justins lilla syster grät efter honom i en vecka efter Justin åkt på sin turneé ?

... Justin älskar TWIX ?

... Min favorit film är High School Musical ?

... Jag kan äta vilken sort chokolad ? Jag äter till och med chokolad med 90% kakao (stavning?) fast jag mår illa efter.

... Justin tycker om när tjejer har Converse för han tycker att det matchar hanns Supra skor ?
Yeeeees!!! Jag älskar Converse! Jag har 3 par (Mina första fick jag i April -Maj) och fler ska det bli!;)
Fast inte nu det är för kallt men på våren .

... Justin brukar knacka på människors dörrar på hotellen där han är och sedan springa iväg ?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: