2011-08-25 / 16:37:21
0

Evan Rachel Wood: “Jag älskar justin utan att skämmas”

Förra månaden släppte Golden Globe-nominerade skådespelerskan Evan Rachel Wood en Youtube video på sig själv där hon sjunger usmile en karaoke träff i Kina.

Rachel berättade för New York Magazine, "Jag älskar justin utan att skämmas, det är ett faktum, alla vet det. Hela katalogen var i princip i karaoke maskinen så jag började sjunga 'U Smile' och min vän spelade in det. Vi visste planerade inte att lägga upp det på nätet, det bara hände".

The Golden Globe nominerade avslöjade, "George Clooney var i närheten när jag först såg Never Say Never och jag fastnade verkligen för filmen. Jag blev en annan människa. Och jag dansade och sjöng, men sedan märkte jag att det fanns många som verkligen var tysta och då jag såg, kameran rullade, att George stod där. Och han sa bara: 'Njut av DVDn!' Och gick därifrån. Så det var skrämmande. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: