2011-10-22 / 12:54:08
0

tjejen i "mistletoe" visste inte att hon skulle vara med i justins musikvideo


Kolla in vad "Mistletoe" regissören Roman Vit berättade MTV om gjutningen:

"Vi var gjutning, och allt måste vara mycket hemlighetsfull, så vi var bokstavligen kasta dessa flickor, kunde vi berätta för dem inte vem det var, och vi kunde inte berätta några av de saker, eftersom vi försöker att hålla denna skjuta så mycket bakom en mask som vi kunde. Så här tjejen kom ut, hon heter Allie Williams , och hon var mitt nummer ett val från den stund hon gick i. Så hamnade jag kastar henne [som Biebers kärlek intresse], och vi gick och gjorde montering, och jag fick tillstånd från min producent. ... Jag berättade för henne vem det var, och hon var verkligen spännande att vara i den, minst sagt. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: