2012-03-06 / 16:11:31
0

Justin Hoppas Nya Albumet Ger Han Mer Respekt



"Man kan inte riktigt förvänta sig något från mitt nya album. Det är väldigt, väldigt annorlunda, och det är nytt, det är inte samma sak alla är vana att höra just nu på radion. Det är verkligen spännande för mig, för jag kan bryta mig ut ur mitt skal och visa mina fans vad jag handlar om och visa andra människor som kanske inte gillar min musik som kanske nu börjar gilla min musik.

"Jag försöker inte att gå ner i någon av mina unga fans. Jag försöker bara få fler fans, och jag tror att det är bästa sättet att göra det. Snarare än att försöka att växa upp och förlora sina fans, kan man få bättre och utvecklas och få respekt från fler människor."

"Det nya albumet är galet. Jag har spenderat mest tid på det kreativt, bara skriva och vara involverad i hela processen. Det är något som kommer från mitt hjärta. Jag hoppas att alla mina fans och alla mina beliebers gillar det. Med min nya skiva, 'Believe', är så många olika låtar och så många olika stilar. Det är verkligen mångsidigt och rolig. Min första singel kommer att bli fantastisk - allasom kommer att älska den. "

"Jag vet inte om det kommer att kallas 'Believe Tour'. Jag vet inte ännu, jag har verkligen ingen aning. Men det kommer att bli en turné till min album, 'Believe'. 100 procent. Och jag kommer att vara på vägen och umgås.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: