2014-08-24 / 22:11:08
FILED UNDER: Allmänt
2

Angående det dåliga bloggandet

 
Jag hade planerat att börja blogga som vanligt igen när jag hade kommit hem från Turkiet, men riktigt så blev det inte. Anledningen är att jag har haft denna blogg i över fyra år nu och det har bara varit jag som har bloggat. Jag börjar andra året på gymnasiet nu och känner att jag inte har tid med bloggen längre. Men vem vet, jag kanske börjar blogga igen senare och förlåt för att jag inte har skrivit nånting tidigare. Ha det bäst/Demhat 

Postat av: Anonym

Hej! Jag är nu klar med allt skolarbete (går på gymnasiet och har tidigare haft en portfolio online där jag gjorde designer till andra men tiden räcker inte till) men har iaf tänkt göra ett par headers till olika fansites nu för endast 50kr. Jag gör både wallpaper och deskop och sedan vanliga förstås! :) Är du intresserad? Jag har stora kunskaper och kan min grej, gjort detta under 5års tid. Mejla: [email protected] , berätta vilken sorts header du vill ha, frågor, färger, och förstås vad din blogg heter! :)
Ha det bäst och god jul på dig!

2014-12-08 @ 11:43:32
Postat av: josefin

Hej! Jag har länkbyte med min Justin blogg men nu har jag en ny blogg om Ariana Grande, så byt gärna ut den med min nya blogg istället!

Ha en bra dag!

2015-02-17 @ 14:34:57
URL: http://arianagrandessweden.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: